Code 008

D10

Please copy the text and translate (?)-Croatian

Željko Hrastinski@Planinarski kutak

Nakon što smo došli na Ratkovo sklonište i raspremili stvari, počeli smo slagati na stol sve što smo donijeli za jelo, naravno nečemo sve pojesti, ali od svačega po malo čemo narezati, neko ima sir, neko špek, neko kobasice, kruh, i sve što ide uz to, naravno i konzerva pive za kraj, nakon što smo se najeli, krenuli smo prema vrhu Samarskih stijena nekih 45 minuta od skloništa, morali smo se od skloništa vratiti jedan dio pa na stazu jednim dijelom sječemo stazu koja ide ljevo prema Južnoj skupini, ali mi idemo hrabro samo ravno kroz šumu, malo preko stijena, malo gore, malo dole, malo prelazimo preko srušenog drveča i nakon nekog vremena stižemo u podnožje, još mali uspon po stijeni i stigli smo na vrh Samarskih stijena, gore je i kutija za žig, ali ne zamaramo se s time, pogled je prekrasan, vidi se Bjelolasica, Bijele stijene, Južna skupina i skroz pogled ide u daljinu prema moru, predivno, tu smo ostali sat vremena uživajući u ljepoti prirode. Nakon što smo se dovoljno divili ljepotama oko nas krečemo dalje, prolazimo između stijena i krečemo za Sjevernu skupinu, tu ulazimo u istinsku divljinu, a samo na dva sata od Zagreba, prolazimo kroz šumu, pored vrtača, kroz stijene , dolazimo do Piramide, penjemo se gore da vidimo pogled i nakon nekog vremena nastavljamo dalje, neki predjeli su slićni kao kad se ide Vihoraškim putem na Bijele stijene, provlačimo se ispod srušenog drveća, najednom ogromna livada i naravno da smo zalegli da se odmorimo i jednu putnu, da ostavimo malo dima u prirodi, znate ono čisti zrak i tako to, nastavljamo i konačno izlazimo kroz klanac na stazu koja ide prema Južnoj skupini, mi ćemo lljevo prema Ratkovom skloništu i evo nas. Ljepi izlet, malo smo umorni, ali to je dobar umor, naravno, otvorili smo flašu sa vinom i napravili gemište, nakon što smo se malo odmorili krenuli smo uništiti ostatak hrane što smo donijeli, i na kraju kako se kaže, svugdije je ljepo, ali doma je najljepše, spakirali smo se i krečemo natrag prema Zagrebu.